PELION

Kampania PEKS, czyli jak wypromowaliśmy nowy system grupy Pelion

kampaniebranding

Jak wewnętrzna komunikacja wpływa na zewnętrzny wizerunek firmy?

Komunikacja wewnętrzna w firmie, która w swojej strukturze ma wiele spółek, jest niemal tak samo istotna jak jej zewnętrzny wizerunek. Kiedy pracownicy łatwo porozumiewają się pomiędzy poszczególnymi działami, szybko wymieniają informacje i dokumenty, a także mają kompleksowy dostęp do najważniejszych danych – zarówno wewnętrzna, jak i zewnętrzna komunikacja jest lepsza, a co za tym idzie – bardziej spójna. 

 

 

Innowacyjny system PEKS

 

Dla Pelion – największej firmy w sektorze ochrony zdrowia w Polsce – stworzyliśmy kampanię innowacyjnego systemu PEKS (Pelion Expert Knowledge Sharing). 

 

To nowe narzędzie do zarządzania wiedzą we wszystkich spółkach Pelion. Dzięki niemu pracownicy mogą korzystać z ogromnej bazy wiedzy w jednym miejscu, swobodnie wymieniać informacje, usprawnić działania administracyjne czy szybko dopasować materiały do indywidualnych potrzeb. System jest w pełni intuicyjny, nie wymaga szkolenia pracowników i pozwala na dostęp nawet z zewnętrznych serwerów. Intranet jest na bieżąco aktualizowany, a także rozbudowywany o zupełnie nowe możliwości, które mają na celu usprawnić komunikację wewnątrz spółek z Grupy Pelion. W ramach systemu pracownicy regularnie otrzymują specjalnie przygotowywane raporty i mailingi dotyczące ważnych wydarzeń czy zmian w poszczególnych spółkach. 

Pelion loga

 

Naszym zadaniem było zaprojektowanie logotypu oraz stworzenie idei kampanii i przeprowadzenie w jej ramach działań, które wypromują system PEKS. 

 

 

 

Logo PEKS

 

Stworzony przez nas logotyp PEKS odzwierciedla wszystko, co najważniejsze w systemie czyli spójne komunikacyjne połączenie wielu spółek, symbolizowanych przez zróżnicowane barwy. 

 

 

 

Key Visual jak klucz do zrozumienia

W KV kampanii promującej PEKS postawiliśmy na prostą, ale nowoczesną kreację, która w możliwie najbardziej klarowny sposób opowie, czym jest nowy system w spółkach Pelion. 

Akronim Przekazujemy Efektywnie Każdemu Sprecyzowane informacje okazał się doskonałym pomysłem i świetnie spełnił funkcję edukacyjną. Dzięki niemu możemy w prosty sposób mówić, czym jest system PEKS, ułatwiając przy tym odbiorcom zapamiętanie nazwy. 

 

 

Kampania mailingowa na start

Jeszcze przed oficjalnym startem systemu, jak i w czasie jego premiery przygotowaliśmy mailingi zapowiadające rewolucję w codziennej pracy, wskazując na przydatne i niwelujące codzienne problemy pracowników funkcje PEKS. W łatwy sposób powiedzieliśmy o zaletach systemu i skutecznie zachęciliśmy pracowników do korzystania z jego funkcjonalności. 

 

 

Materiały promocyjne

 

Uruchomienie systemu wspieraliśmy materiałami promocyjnymi: ulotką informacyjną, specjalnymi wizytówkami dla kadry oraz animacją, która tłumaczy funkcje i korzyści płynące z używania systemu PEKS.