BP

Employer branding i komunikacja w mediach społecznościowych

Employer branding i komunikacja w mediach społecznościowych
Usługi: Social Media Aplikacja Komunikacja

Employer branding i komunikacja w mediach społecznościowych

Jak skutecznie rekrutować pracowników? Który kanał komunikacji wybrać, by dotrzeć do nich szybko i skutecznie? Jak ułatwić im ścieżkę rekrutacji? Odpowiedzieliśmy na te oraz inne pytania naszego partnera - marki BP - i stworzyliśmy rozwiązanie, dzięki któremu brytyjska sieć stacji z powodzeniem zyskuje nowych pracowników.

BP jest jedną z największych firm na świecie, znaną z ogromnej sieci stacji paliwowych, które działają w wielu krajach. W Polsce marka obecna jest od 25 lat i co roku otwiera kolejne stacje benzynowe, które dają nowe miejsca pracy. Obecnie BP Polska Services zatrudnia ponad 3500 pracowników, a wraz z rozwojem sieci będzie ich jeszcze więcej.

esize.me

Co zrobiliśmy, by pomóc sieci BP rekrutować nowe osoby do stacji w całej Polsce? W ramach działań employer brandingowych, stworzyliśmy tab na fanpagu BP - Dołącz do zespołu. Dzięki nowej zakładce potencjalni pracownicy sieci BP poznają wszystkie możliwości współpracy na polskich stacjach w przystępnej, angażującej formie. W załączonym filmie poznają markę BP, jej pracowników, ich motywacje, a także doświadczenia z codziennej pracy. Dowiadują się też jak przebiega proces rekrutacji i są zawsze na bieżąco z najważniejszymi informacjami rekrutacyjnymi. Mogą też szybko przeglądać najświeższe oferty pracy, a także aplikować na wybrane stanowiska bezpośrednio z poziomu Facebooka. To szybka i bardzo wygodna forma udziału w rekrutacji, która od początku uruchomienia aplikacji przyniosła sieci BP ciekawe zgłoszenia.

Zrozumienie potrzeb klienta zaowocowało rozszerzeniem współpracy o kolejne zlecenia. Naszym zadaniem jest min. stałe dostarczanie grafik na potrzeby prowadzenia komunikacji w social mediach przez BP. 

Klient:
BP
Sektor:
Energetyka
Rok:
2018

Napisz do nas

* pola wymagane