Krajowa Izba Rozliczeniowa

Witaj po cyfrowej stronie - nowy serwis korporacyjny KIR

Witaj po cyfrowej stronie - nowy serwis korporacyjny KIR

Witaj po cyfrowej stronie - nowy serwis korporacyjny KIR

Witaj po cyfrowej stronie. Zapoznaj się z case study projektu nowej platformy internetowej dla Krajowej Izby Rozliczeniowej.

Nasz wieloletni klient, Krajowa Izba Rozliczeniowa (KIR), to instytucja, która od wielu lat odgrywa kluczową rolę w polskim systemie płatniczym. Dziś KIR przechodzi kolejny etap zmiany, ze swoją stroną internetową, która zapewnia jeszcze lepsze wsparcie dla sektorów biznesowych. 


Nowa platforma korporacyjna KIR (dostępna pod adresem www.kir.pl) została zaprojektowana z myślą o potrzebach klientów biznesowych i instytucjonalnych. Pod względem wizualnym i funkcjonalnym jest przełomem w sposobie komunikacji i realizacji usług.



Postawiliśmy na nietypowe podejście i zastosowaliśmy unikalną dla tego typu platform linię graficzną, nawiązująca stylistyką do modnego i docenianego stylu brutalistycznego, obecnego w architekturze od połowy XX wieku, a cieszącego się obecnie uznaniem w web designie.  


Surowość takich projektów zachwyca minimalistycznym pięknem i właśnie to zainspirowało nas do stworzenia naszej realizacji. Prostota i wyważenie w zakresie kolorystyki i form graficznych podkreśla zawartość witryny i pozwala optymalnie zarządzać architekturą informacji. 


Nasi projektanci zadbali o funkcjonalność i intuicyjny interfejs, dzięki czemu poruszanie się po stronie jest łatwe i przyjemne. Odświeżona szata graficzna jest elegancka i nowoczesna, co nadaje stronie profesjonalny charakter.



Nowy serwis korporacyjny KIR oferuje również wiele praktycznych funkcji oraz indywidualnych ścieżek, dostosowujących nawigację po kategoriach platformy w zależności od grupy docelowej. Użytkownicy otrzymują zatem łatwy dostęp do spersonalizowanych usług i produktów oferowanych przez KIR.


Dodatkowo, zespół projektantów NoMonday przygotował kreacje, które zostały wykorzystane przez KIR w ramach publikacji platformy oraz w działaniach komunikacyjnych z nią związanych. Statyczny key visual sprawia, że marka KIR może zaprezentować spójny wizerunek w różnych kanałach, np. w pressroomach i w social mediach.

Klient:
Krajowa Izba Rozliczeniowa
Sektor:
FinTech
Rok:
2023

Napisz do nas

* pola wymagane