PLATFORMA DETALISTÓW

eparagony.pl z nowym brandingiem od NoMonday

eparagony.pl z nowym brandingiem od NoMonday
Usługi: Branding

eparagony.pl z nowym brandingiem od NoMonday

System eparagony.pl to pierwszy i największy w Polsce niezależny HUB
e-paragonów fiskalnych w pełni zgodny z regulacjami. Przedsięwzięcie ma na celu redukcję kosztów fiskalizacji poprzez zastąpienie tradycyjnych papierowych paragonów tymi cyfrowymi, jednocześnie ułatwiając i upraszczając logistykę oraz redukując ślad węglowy.

W Agencji NoMonday wiemy, że tak ambitny projekt wymaga wyjątkowego podejścia i dbałości o detale, dlatego też zostało nam powierzone zadanie przygotowania logotypu marki, jak również opracowanie kodu do systemu identyfikacji wizualnej.

logo _e.paragony.pl

Podczas procesu twórczego uważnie przeanalizowaliśmy cechy eparagony.pl, konkurencję oraz grupę docelową. Na podstawie analizy opracowaliśmy różne koncepcje logo, które wyraźnie oddawały unikalność platformy, a jednocześnie zawierały wszystkie kluczowe elementy, zaznaczone przez klienta, podczas etapu briefowania.

Ważnym dla naszego klienta aspektem tego projektu było zachowanie charakteru fintechowej estetyki, wykorzystanie występującego w dotychczasowym brandingu koloru mięty, przy użyciu jasnego komunikatu.

offlinowe formaty brandingu

Przy projektowaniu logo postawiliśmy na wizualną jasność komunikatu, co zadecydowało o wyznaczeniu priorytetu szczególnej roli w sygnecie, symbolu tradycyjnego paragonu. Na etapie projektowania do elementu paragonu dołączyła symbolika cyfryzacji całego procesu fiskalizacji paragonów. Ostatecznie z kilku  przedstawionych propozycji, wybraliśmy najlepszą, a kolejne szlify, nadały logo wyjątkowego kształtu.

Ważnym elementem całego designu był jego minimalistyczny charakter. Zadbaliśmy by logo od razu kojarzyło się z branżą a jednocześnie odróżniało się od konkurencji, która jako główny motyw stosuje raczej bardzo dokładne piktogramy papierowego paragonu (stanowiące zbyt bezpośtednie odniesienie w naszym odczuciu) niż motywu prostego, uniwersalnego logo.

Mieszanina kanciastych i zaokrąglonych rogów nadaje sygnetowi osobliwego charakteru i podkreśla rewolucyjny charakter marki, która również łączy ze sobą dwa światy – tradycyjny i cyfrowy. Kolor miętowy będący główną opcją, nadaje logo świeżości, podkreśla futurystyczny charakter marki i wyróżnia się pośród wielu niebiesko-fioletowych fintechowych sygnetów. Jako kolor dopełniający w nowym brandingu, zadecydowaliśmy o wyborze niebiesko-fioletowego koloru, co sprawia, że klasyczne fintechowe skojarzenia pozostają, ale jako dopełniający akcent kolorystyczny a nie kolorystyczny motyw przewodni występujący w logo.

Ostateczną częścią projektu było przygotowanie elementów brandingowych, tak by komunikacja marki na social mediach, targach i na stronie www była spójna z całą nową odsłoną logo. Wykonaliśmy projekty i wizualizacje zarówno formatów tradycyjnych (materiały offlinowe typu: ulotki DL, wizytówki), jak również cyfrowych (banery na Facebooka oraz Linkedina, animację logo, elementy graficzne dopełniające stronę www, szablony postów na social media).

e-paragony.pl branding offline

e-paragony.pl animacja

e-paragony-ln

akcydensy nowego brandingu

Nowy branding można śledzić tutaj: http://www.eparagony.pl

Jeśli chcesz skonsultować z nami temat związany z brandingiem, zapraszamy do kontaktu.
Pisz na adres: [email protected]Możesz też zadzwonić pod numer +48 690 090 757.

Klient:
PLATFORMA DETALISTÓW
Sektor:
FinTech
Rok:
2023

Napisz do nas

* pola wymagane