Belvedere Vodka

Belvedere Single Estate Rye

Belvedere Single Estate Rye
Usługi: Social Media Komunikacja Kampania

Belvedere Single Estate Rye

Terroir - słowo pochodzące z języka francuskiego. W wolnym tłumaczeniu oznaczające okolicę, splot czynników geograficznych i klimatycznych, które wpływają na unikalny smak produktów spożywczych - na przykład win, whisky czy serów. Do tej pory nikt nie wiązał go z produkcją wódki. Do tej pory…

Belvedere Vodka to marka ikona, której nie trzeba przedstawiać. Wśród mocnych alkoholi tworzonych na bazie żyta niewiele jest produktów, które dorównują jej jakością i smakiem. Alkohol produkowany w Polsce, lecz uznany na całym świecie, sięga do ponad 600-letniej tradycji destylowania wódki w naszym kraju i wyznacza standardy branży. Nie dziwi więc fakt, że to właśnie ta marka jako pierwsza postanowiła wykorzystać koncept terroir w tej kategorii produktowej i pokazać jak pochodzenie zboża wpływa na smak alkoholu. W ten sposób powstała seria dwóch unikatowych wódek Belvedere Single Estate Rye, których promocję NoMonday wsparło w mediach digitalowych.

Obie wódki stworzono z wyjątkowego żyta Dańkowskie Diament uprawianego wyłącznie w dwóch gospodarstwach w odmiennych regionach Polski. O smukłym i delikatnym smaku Belvedere Lake Bartężek decyduje polodowcowy, surowy klimat jezior Mazurskich. Zaś o pełnym, wyrazistym smaku Belvedere Smogóry Forest - ciepłe lata i zielone lasy województwa Lubuskiego.

esize.me

Niezwykła historia miejsca, ludzi i klimatu posłużyła nam do opowieści, w której w kreatywny sposób zestawiliśmy oba światy. Powstała seria postów oraz materiałów video, w których pokazany został kontrast obu regionów. Na potrzeby promocji stworzyliśmy cały pakiet materiałów, łącznie z unikatowym cover photo oraz serią gifów z koktajlami opartymi o poszczególne wódki. Wysmakowany projekty graficzny nawiązywał do świata Belvedere, natury i produktów super premium. 

Promocja Belvedere Single Estate Rye udowodniła, że o terroir można wiarygodnie opowiadać nie tylko w przypadku wina czy whisky, ale także wódki. Trzeba jednak połączyć ze sobą trzy elementy: unikatowy, pełen pasji produkt, wiarygodną i wciągającą historię oraz atrakcyjną oprawę graficzną. Mix tych składników skutecznie zwiększa szansę na przyciągnięcie uwagi konsumenta.

Klient:
Belvedere Vodka
Sektor:
FMCG
Rok:
2018

Napisz do nas

* pola wymagane