BLIK

BLIK – i już! Teraz łatwiej niż kiedykolwiek

BLIK – i już! Teraz łatwiej niż kiedykolwiek
Usługi: UX/UI WWW Visual design

BLIK – i już! Teraz łatwiej niż kiedykolwiek

BLIK to łatwe do wymówienia, jednosylabowe słowo. Od razu przywołuje skojarzenia z intuicyjną i szybką usługą. I faktycznie, bo to prawdziwa rewolucja w płatnościach bezgotówkowych. Jest błyskawiczna, innowacyjna, a od teraz także bardziej dostępna – dzięki nowej odsłonie online.

Z technologii BLIK korzysta już miliony Polaków, a dziennie odnotowuje się aż milion transakcji z użyciem jednorazowego kodu na telefonie. Można więc śmiało powiedzieć, że usługa jest znana i nie ma problemu ze świadomością konsumencką. Na czym więc miało polegać nasze zadanie?

Głównym wyzwaniem w komunikacji z klientem był podział na stronę internetową dla odbiorcy indywidualnego i dla biznesu. Ktoś, kto chciał zaczerpnąć pełni wiedzy na temat BLIKA, musiał nawigować w obrębie dwóch domen.

Chodziło więc o to, by docelowo stworzyć jedną stronę internetową, która miała być nie tylko wizytówką firmy, ale też kompleksową bazą wiedzy dla użytkowników BLIKA. Są nimi nie tylko stali odbiorcy technologii, ale również osoby, dla których BLIK jest nowinką technologiczną, którą chcą zgłębić. To również przedstawiciele mediów oraz podmioty umożliwiające wspomniane płatności.

Zdecydowaliśmy się więc na nietypową strukturę strony – w efekcie powstały dwa serwisy w jednym:
BLIK dla Ciebie i BLIK dla Biznesu.  

BLIK

Sama idea płatności BLIKIEM jest bardzo prosta. Dlaczego więc komplikować sprawę, skoro można ją uprościć i wyjść klientowi naprzeciw? Taka myśl przyświecała nam przy tworzeniu treści i UI.

Miały być one czytelne na różnych poziomach. Content miał zrozumiale dostarczać informacje na temat wszystkich funkcjonalności BLIK. Przejrzystość przede wszystkim.

BLIK

BLIK słynie z różnego rodzaju akcji promocyjnych. Dlatego kolejną potrzebą klienta było otrzymanie takiego systemu CMS, w którym dostępne byłyby szablony dla cyklicznie tworzonych landing page’ów promocyjnych. Bez konieczności projektowania podstron “od zera” dla każdej akcji BLIK.

Stworzyliśmy także formularz kontaktowy z intuicyjnym podziałem na grupę docelową (Dla Ciebie, Dla Biznesu, Dla Prasy) oraz na tematykę zadawanych pytań – aby zachęcić do komunikacji z BLIK zróżnicowanych odbiorców.

blik-wall

W NoMonday wierzymy w to, że nowe technologie ułatwiają życie i pozwalają oszczędzać czas. Tak samo wygodne powinno być więc korzystanie z kanałów komunikacji i czerpanie wiedzy na temat nowych rozwiązań.

Klient:
BLIK
Rok:
2020

Napisz do nas

* pola wymagane