Girls go rose
Niezależne, wyemancypowane, odważne. Wiedzą czego chcą i wiedzą jak to dostać. Świętują każdą okazję i mają tysiąc powodów, by afirmować chwilę. Jak do nich dotrzeć? Opracowując komunikację, która różu się nie boi!
Moet ROSE to ekskluzywny szampan uwielbiany przez kobiety i mężczyzn (choć do tego faktu przyznają się wyłącznie panie). Klient poprosił nas o stworzenie wyrazistej komunikacji, która nie tylko podkreśliłaby wyjątkowy charakter produktu ale również pokazała kobietom, jak ważną i istotną grupą są dla producenta.
Wiedzieliśmy, że naszą grupę docelową wiele dzieli ale jedno łączy: miłość do życia i zabawa we własnym towarzystwie. Pewne było, że co jak co, ale tych pań róż nie różni! Nasz team kreatywny wypracował więc hasło GIRLS GO ROSE, które wkrótce znalazło wyraz w zaprojektowanym key visualu. Dobra zabawa, moda, muzyka i imprezowanie z przyjaciółkami, stały się tematami przewodnimi naszych “6 tygodni z ROSE”, podczas, których marka mówiła do kobiet i o kobietach.
Wypracowaną komunikację wspierały nie tylko działania w digitalu ale również szereg narzędzi sprzedażowych w kanałach off-trade i on-trade. Key visual znalazł wyraz w takich formach sprzedażowych jak: witryny sklepowe, standy, owijki palety, wkładki do menu w eleganckich klubach oraz dedykowane półki sklepowe.
Przez sześć tygodni komunikacja marki Moet malowała się w różowych barwach, a my mieliśmy okazję po raz kolejny zrealizować projekt, który wykroczył poza standardowe postrzeganie agencji interaktywnej.
Moet et Chandon
FMCG
2017