Eurocolor

HYBRID X - kosmiczna kampania okien Eurocolor

HYBRID X - kosmiczna kampania okien Eurocolor
Usługi: Kampania Visual design

HYBRID X - kosmiczna kampania okien Eurocolor

Innowacyjny produkt zasługuje na to, by prezentować go w świetle umiejętnie podkreślającym jego kluczowe atuty. Dlatego marka EUROCOLOR zwróciła się do nas z prośbą o przygotowanie kompleksowej kampanii swojego sztandarowego modelu - bazującego na rozwiązaniach przyszłości i należącego do nowej kategorii - okien hybrydowych.

ZAŁOŻENIA

Kampania HYBRID X to kolejny z projektów, jakie mieliśmy przyjemność realizować dla marki EUROCOLOR, która jest liderem branży okiennej w Polsce. Naszemu partnerowi zależało na mocnym przekazie, który wyróżni się na tle reklam konkurencji i nie umknie uwadze przedstawicieli grupy docelowej. Chodziło o stworzenie jednolitego komunikatu, który zaakcentuje zalety okien hybrydowych - produkowanych na bazie kompozytu nowej generacji, łączącego zalety PVC oraz włókien szklanych.

Realizując kampanię HYBRID X, mieliśmy na uwadze dwutorowość komunikacji, bo w przypadku firm takich jak EUROCOLOR, działania marketingowe powinny być kierowane do dwóch odrębnych grup: konsumentów końcowych oraz partnerów handlowych, za pośrednictwem których odbywa się sprzedaż. By zwiększyć jej zasięg, połączyliśmy narzędzia onlinowe z offlinowymi, wypełniając obie przestrzenie stworzonymi przez nas treściami. Potrzebowaliśmy do tego pojemnej idei kreatywnej, która pozwoli tak pokierować komunikację, by zachowała ona wysoką spójność, niezależnie od wykorzystywanego kanału.

REALIZACJA

Nie ukrywamy, że bardzo lubimy zadania, w których możemy dać upust kreatywności. Tak było w przypadku misji Hybrid X, która składała się z kilku etapów.

Mocny key visual i wyraziste hasło

Nasz pierwszy krok polegał na zaprojektowaniu zapadającego w pamięć KV. A skoro tak, to postanowiliśmy przenieść akcję w kosmos, by pokazać nową, rozwiniętą formę okiennej technologii. W końcu okna HYBRID X górują nad innymi modelami pod względem możliwości tworzenia wielkich gabarytów oraz parametrów decydujących o energooszczędności. Z tak pomyślaną warstwą graficzną doskonale koresponduje zaproponowane przez nas hasło, w zwięzły sposób komunikujące zarówno przewagi technologiczne, jak i strategię sprzedażową, przyjętą przez EUROCOLOR.

HYBRID X
Kosmiczna technologia, przyziemna cena.

key visual okno hybrydowe 

Artykuł sponsorowany

Zalet nowych okien jest zresztą zdecydowanie więcej. Aby o wszystkich opowiedzieć, potrzebny był dłuższy artykuł. Dlatego naszym następnym zadaniem była redakcja tekstu wyjaśniającego wszelkie technologiczne niuanse. Miał on stać się merytoryczną bazą, z której  będziemy korzystać, planując kolejne ruchy. Przy pomocy artykułu sponsorowanego opowiedzieliśmy historię powstania innowacyjnych okien oraz przedstawiliśmy wszystkie istotne wyróżniki. By zachować spójność z KV, zadbaliśmy o barwny język przekazu, oparty na kosmicznej terminologii.

Landing page i Google Ads

Stworzyliśmy też przestrzeń, gdzie lądować będą internauci, szukający informacji o oknach przyszłości. Zaprojektowany i wdrożony przez nas landing page HYBRID X , utrzymany został w kosmicznej stylistyce, przez co jest spójny z innymi elementami kampanii. Jego nieszablonowa forma przyciąga uwagę odbiorcy, a dzięki odpowiedniemu ułożeniu treści, ma on charakter wciągającej opowieści o produkcie, którego możliwości znacznie wykraczają poza ramy współczesnych standardów. Zaplanowana przez nas kampania Google Ads ma zapewnić dodatkowy ruch na stronie.

LP dla okna Hybrid X

Animacja i reklama na YT

Dla tych, którzy od słowa pisanego wolą ruchome obrazy, stworzyliśmy krótką animację, prezentującą zalety okien HYBRID X. Jej akcja, rzecz jasna, dzieje się w kosmosie. Zrealizowany przez nas film, dołączy do pakietu narzędzi, wspierających dział sprzedaży marki EUROCOLOR.

Oprócz animacji, która pokazywana będzie osobom zainteresowanym zakupem okien, przygotowaliśmy też krótki spot reklamowy, który przyciągnąć ma uwagę osób odwiedzających serwis YouTube.

  

Działania w przestrzeni social mediów

By kampania mogła ruszyć z pełną mocą i wraz z upływem czasu nabierać rozpędu, przygotowaliśmy plan komunikacji w mediach społecznościowych. Posty informujące o nieziemskich oknach, publikowane będą w serwisach Facebook i LinkedIn - zarówno na fanpage'u marki, jak i na profilach poszczególnych salonów sprzedaży.

Formaty kampanii okna Hybrid X

Plakat oraz ulotka 

Celem naszej misji jest sprowadzenie potencjalnych klientów do salonów EUROCOLOR. A że Ci poruszają się także w przestrzeni miejskiej i nierzadko spotykają takie punkty na swojej drodze, przygotowaliśmy projekt plakatu o intrygującej treści. Przy pomocy tego nośnika, chcemy przyciągnąć uwagę osób, szukających okien, by skłonić je do wykonania pierwszego kroku, skutkującego rozmową ze sprzedawcą.  

Żeby przedstawiciele handlowi EUROCOLOR mogli dotrzeć z przekazem do klientów, którzy preferują tradycyjne formy komunikacji, zaprojektowaliśmy ulotki. Ich oryginalna forma, przypominająca otwierające się okno, zachęca do zapoznania się z zawartością. Zależało nam na tym, by kluczowe informacje zostały w nich zaprezentowane w bardzo przejrzysty sposób, dlatego postawiliśmy na zwięzłe treści i skorzystaliśmy z czytelnych ikonek.

KV okna Hybrid X

Mailing

Marka EUROCOLOR posiada rozbudowaną sieć punktów sprzedaży, rozsianą po całym kraju. Mając na uwadze tak skonstruowaną strukturę, zadbaliśmy też o spójne z ideą, materiały do komunikacji wewnętrznej. By dotrzeć z nową ofertą produktową do partnerów handlowych, przygotowaliśmy dedykowany mailing, wprowadzający odbiorców w temat okien hybrydowych HYBRID X.

Jeśli myślisz o kampanii swojego produktu, łączącej online z offline`m i wykorzystującej różne nośniki reklamy, chętnie zmierzymy się z tym tematem.
Pisz na: [email protected]. lub dzwoń na numer: 690 090 757.

Klient:
Eurocolor
Rok:
2022

Napisz do nas

* pola wymagane