Marzec to w naszej agencji czas intensywnych działań eventowo-przygotowawczych, głównie za sprawą kolejnej edycji kieleckich targów STOM-TOOL, które są znaną w całej Europie imprezą poświęconą narzędziom i maszynom CNC do obróbki metali. Na targach wystawiają się również nasi klienci, którym pomagamy się do nich przygotować.

 

Przy tej okazji sami robimy burze mózgów poświęcone temu, jak najlepiej wykorzystać obecność na takiej imprezie. A kilkoma wnioskami chcemy podzielić się z Wami 🙂

 

  • Zadbaj o spójność

Targi to jeden z tych momentów, kiedy dobry branding ma naprawdę duży wpływ na odbieranie marki. Jakiekolwiek materiały zabieramy ze sobą na imprezę - od wizytówek handlowców, przez prezentacje, po całe stoisko - zadbajmy, by były spójne i komunikowały to, co chcemy.

 

  • Wyróżnij się

Ta zasada sprawdza się zawsze, a na targach, na których stoisk jest wiele i w dużym zagęszczeniu, trzeba o niej pamiętać tym bardziej. Nie ma nic złego w klasycznych standach ze stołem, ścianką reklamową oraz sympatycznymi pracownikami firmy, ale może można zrobić więcej? 

Trendują i przyciągają uwagę na pewno stoiska interaktywne, wykorzystujące technologie, prezentujące ofertę na ekranach czy folderach pobieranych za pomocą QR kodu. Tą drogą możemy przekierować rozmówców również do specjalnych landing page’ów stworzonych specjalnie na targi.

 

  • Zbieraj dane

Nowe kontakty to to, po co większość osób wciąż jeździ na imprezy offline. Przygotujmy się do ich zbierania, ale również do badania efektów naszych działań.

Pro tip: na imprezę przygotujcie osobny adres e-mail i/lub numer kontaktowy, który pozwoli później określić, że dane zapytanie to właśnie efekt targów. Nawet jeśli od imprezy minie kilka ładnych miesięcy.

 

Dobrych rad eventowych mamy jeszcze sporo, więc jeśli Twoja organizacja szuka wsparcia w tym zakresie - odezwij się do nas, chętnie pomożemy!

Po więcej przydatnych tipów zapraszamy do naszego newslettera:

Zapisz się 

  • linkedin