Key Visual marki dla firmy przemysłowej. Korzyść czy przerost formy?

Krótkie wprowadzenie - Key Visual (KV) to graficzny motyw przewodni marki komunikujący jej najistotniejsze elementy jak wartości, obietnice, kierunki działań itp. Składa się z kluczowych elementów brandingu jak logo, kolorystyka marki, fotografia oraz hasło.

Zatem jeśli reprezentujesz firmę b2b która:

  • nie ma rozbudowanego działu marketingu koordynującego działania wizerunkowe,
  • posiada liczny dział sprzedaży korzystający z narzędzi marketingowych marki,
  • klienci są rozproszeni i komunikujesz się z nimi wieloma kanałami (online i offline),
  • regularnie uczestniczysz w targach czy wydarzeniach branżowych,
    powinieneś zastanowić się nad narzędziami takimi jak KV.

Wdrożony, a przede wszystkim konsekwentnie stosowany KV pomaga w:

  • Wzmocnieniu tożsamości marki - dla małej firmy przemysłowej, gdzie konkurencja może być intensywna, silna tożsamość marki jest kluczowa.
  • Ułatwieniu i standaryzowaniu komunikacji - niezależnie czy mowa o ulotce, czy działaniach w sieci.
  • Odróżnieniu od konkurencji - szczególnie w branży bardzo podobnych produktów i usług.
  • Zwiększeniu wiarygodności - lepiej postrzegamy marki zorganizowane i spójne w działaniu.
  • Efektywnym zarządzaniu budżetem reklamowym - co jest szczególnie istotne dla firm z ograniczonymi środkami.

Jak przydatność takich elementów oceniają nasi klienci? Przeczytajcie opinię firmy BSG, dla której wykonaliśmy projekt KV, który stał się podstawą wykonanych następnie przez zespół NoMonday serwisu internetowego oraz innych materiałów marketingowych:

"Celem odświeżenia marki BSG było zachowanie aktualności i zgodności z obecnie panującymi trendami oraz dynamicznie rozwijającą się gamą produktów. Zależało nam na podkreśleniu tych cech i wartości, które są absolutnie kluczowe w relacjach z naszymi Partnerami. Przy współpracy z firmą NoMonday udało się bardzo korzystnie odświeżyć wizerunek firmy, wyeksponować kluczowe segmenty naszej działalności, efektem czego jest zwiększenie rozpoznawalności marki BSG”

Adrian Wierzgacz
Dyrektor ds. Marketingu i Rozwoju Exportu
BSG Sp. z o.o.

Jeśli uważasz, że Key Visual byłby dobrym rozwiązaniem dla Twojej marki - napisz do nas, pomożemy go wdrożyć.

 Bezpłatna konsultacja
  • linkedin