Koniec roku to czas podsumowań. Dlaczego działy marketingu i komunikacji powinny przeanalizować miniony czas i co ciekawego działo się w życiu marki w ostatnich 365 dniach?
Prezentacja w zwięzłej i przystępnej formie całego okresu działalności marki ma duży potencjał wizerunkowy.
Największe korzyści to:
⚫ podtrzymanie relacji z odbiorcami i zwiększenie zaangażowania odbiorców
⚫ przypomnienie o osiągnięciach firmy, podkreślenie jej stabilności i dynamiki rozwoju
⚫ podkreślenie transparentności prowadzonej polityki
⚫ wzmocnienie motywacji i dumy z organizacji w świadomości pracowników
⚫ wyróżnienie się na tle konkurencji, wybierając ciekawą formę zaprezentowania
Co warto komunikować?
Na przykład wzrost przychodów, nowe produkty/usługi, ekspansja zagraniczna, nowi klienci i partnerstwa, osiągnięcia pracowników, certyfikaty, działania CSR, nagrody i integracje itp.
W jaki sposób?
⚫ animacja ▶ kilka minut atrakcyjnej opowieści o najciekawszych dokonaniach marki,
⚫ infografika statyczna ▶ jedna kreatywna grafika prezentująca oś czasu i osiągnięć w ubiegłym roku,
⚫ landing page ▶ najbardziej interaktywna forma mogąca posłużyć nie tylko do prezentacji wydarzeń z jednego roku, ale także jako archiwum dokonań z kilku lat.
Chodzi Ci po głowie taki projekt? Daj znać!
#komunikacja #brand #podsumowanie #wizerunek