Zozole

Rozkręciliśmy całą paczkę na nowo!

Rozkręciliśmy całą paczkę na nowo!
Usługi: Social Media Komunikacja Kampania

Rozkręciliśmy całą paczkę na nowo!

W latach 90. musujące Zozole szturmem zdobyły polski rynek słodyczy i zaskarbiły sobie sympatię najmłodszych konsumentów. Dzięki ciekawej ofercie oraz rozpoznawalnych brand heroes, cukierki i żelki spod znaku Zozoli do dziś cieszą się niesłabnącą popularnością. Team NoMonday dba o wizerunek słodyczy w digitalu, prowadząc komunikację marki w digitalu. 

Głównym kanałem komunikacji Zozoli jest Facebook. Od momentu, w którym przejęliśmy fanpage, świat sympatycznych stworów z legendarnych już reklam telewizyjnych odżył na nowo. Tworząc strategię komunikacji, skupiliśmy się przede wszystkim na naszej grupie docelowej, którą tworzą bardzo młodzi i wymagający konsumenci (według regulaminu Facebooka to osoby powyżej 13. roku życia).

esize.me

Dla fanów profilu tworzymy linie kreatywne, odnoszące się z jednej strony do kolorowego świata brand heroes marki, a z drugiej do barwnego świata dzieciaków. Mocnym filarem komunikacji na profilu Zozoli jest rzeczywistość szkolna, którą przedstawiamy w zabawny, lekki i kreatywny sposób. To obszar, który dostarcza nam niezliczonych insightów, żartów i powiedzeń, a przede wszystkim angażuje fanów profilu Zozole. Humor z zeszytów szkolnych czy Słówkole to linie postów, z którymi młodzi ludzie chętnie wchodzą w interakcje.

W NoMonday zajmujemy się zarówno tworzeniem komunikacji, jak również administracją i moderacją facebookowego profilu Zozoli. Dzięki temu możemy na bieżąco prowadzić dialog z odbiorcami marki, poznawać ich opinie oraz potrzeby. Z doświadczenia wiemy, że to jeden z najskuteczniejszych sposobów tworzenia dopasowanej do grupy komunikacji.

esize.me 

Sprawdzonym sposobem na utrzymanie zainteresowania produktami marki są liczne aktywacje i konkursy, które organizujemy w ramach profilu. Fanpage Zozoli jest też świetnym miejscem do promowania większych akcji promocyjnych, jak loteria Kupuj Zozole, wygrywaj konsole, w której uczestnicy walczyli o konsole Playstation i bony do Playstation Store. Profil Zozoli liczy obecnie 60 290 fanów

Klient:
Zozole
Sektor:
FMCG
Rok:
2019

Napisz do nas

* pola wymagane