W branży przemysłowej, gdzie konkurencja stale rośnie, a zmiany technologiczne wyznaczają nowe trendy, marketing odgrywa kluczową rolę w budowaniu marki, pozyskiwaniu klientów i utrzymaniu przewagi konkurencyjnej.
Jednakże, w obliczu dynamicznych zmian i wyzwań, przedstawiciele tej branży muszą stale dostosowywać swoje strategie marketingowe, aby sprostać wymaganiom rynku i wykorzystać nowe możliwości.
- Jak realizować skuteczne działania marketingowe w przemyśle?
- Co dzisiaj jest innowacyjne, a co już dawno przestało być skuteczne?
- W jaki sposób marketing w branży przemysłowej może przyczynić się do budowy zaangażowania klientów i lojalności wobec marki, zwłaszcza w przypadku produktów o długim cyklu życia?
Na te i wiele innych pytań znajdziecie odpowiedzi w podcaście APA Group, w którym wziął udział CEO naszej agencji - Grzegorz Koczor. Wystąpił jako gość, dzięki zaproszeniu dr. inż. Artura Pollaka.