Chcąc budować zaangażowanie i informować otoczenie, firmy generują codziennie nowe aktualności lub wpisy blogowe, komunikaty prasowe, raporty bieżące i informacje biznesowe.

Dodatkowo użytkownicy są zachęcani lub sami podejmują taki krok, aby zapisać się na firmowy newsletter. Problem w tym, że nie wiedzą, jakich treści mogą się spodziewać. Inwestor, który jest zainteresowany potencjałem firmy, nie do końca podziela zainteresowanie contentem blogowym, dedykowanym dla klienta indywidualnego. Ryzyko utraty zaufania jest wówczas jeszcze większe, jeśli informacje w newsletterach, nie są tymi, których użytkownik oczekuje.

Jakie można zastosować mechanizmy w obsłudze newslettera, aby uniknąć ryzyka spadku zaufania do marki?

Zerknij do poniższych podpowiedzi:

Przeanalizuj swój content
Rozpocznij od przemyślenia i stworzenia kategorii tematycznych, w których tworzysz najwięcej contentu na stronie internetowej np. aktualności, informacje giełdowe, promocje produktowe itp.

Opracuj dedykowaną podstronę
Przygotuj dedykowaną podstronę z możliwością zapisu na firmowy newsletter i daj użytkownikom możliwość wyboru z jakich kategorii chciałby otrzymywać wiadomości na swoją skrzynkę mailową.

Uruchom aplikację mailingową
Zintegruj podstronę z narzędziem do automatycznego generowania i wysłania maili. Ustaw konkretną porę i dzień wysyłki do zapisanych odbiorców. Potem wszystko dzieje się automatycznie!

Zaznacz opcję rezygnacji
Pamiętaj, aby w wysyłanych wiadomościach dobrze oznaczyć możliwość rezygnacji z otrzymywania newslettera!

Przykład zastosowania
Zobacz jak zespół NM przygotował podobny mechanizm dla marki CCC - https://corporate.ccc.eu/newsletter

 

Chcesz uporządkować komunikację mailową i wzmocnić markę w oczach odbiorców? 
Skonsultuj z nami optymalne rozwiązania dla Twojej platformy www
 ✉ [email protected] 
📞 530 402 819 




  • linkedin