Twoje wymarzone mieszkanie
Zakup mieszkania to nie tylko poszukiwania, wybór, umowa, przelew. Zakup mieszkania dla wielu rodzin to także spełnienie marzeń o własnym kącie oraz start etapu w życiu, w którym MIESZKANIE zamienia się w DOM. SENTO S.A., deweloper z Krakowa, zmienia swoją komunikację w sieci, aby przekonać Krakowian i nie tylko, że takie marzenie mogą spełnić w swoim mieście.
CO ZROBILIŚMY
Głównym narzędziem zmiany komunikacji SENTO S.A. w sieci było uruchomienie nowego serwisu www. Nowoczesny design wraz z grafiką wspierają i podkreślają nowy komunikat dewelopera.
Usprawniony został także sposób wyszukiwania nowych mieszkań. Użytkownik już z poziomu strony głównej może korzystać z opcji wyboru kryteriów, konkretnej inwestycji czy też lokalizacji szukanego mieszkania. Mieszkanie w każdej z inwestycji SENTO S.A. można znaleźć także dzięki łatwemu w obsłudze graficznemu wizualizerowi budynku.
Wiele ścieżek dotarcia i sposób prezentacji oferty mieszkaniowej wpłyneły na wzrost zapytań ze strony potencjalnych klientów.
Mechanizmy sprzedażowe w nowym serwisie zostały uzupełnione o sekcje edukacyjne (baza wiedzy) oraz informacyjne, przeznaczone nie tylko dla kupujących, ale także dla mieszkańców (strefa mieszkańca).
Najważniejsze atrybuty:
- kilka dróg określenia kryteriów poszukiwanego mieszkania
- graficzne mechanizmy wyboru mieszkania w inwestycji
- część edukacyjna oraz informacyjna dla nowych mieszkańców
- serwis wykonany w standardzie RWD
- pełny panel zarządzania treścią
Nowy komunikat oraz motyw graficzny zostały wykorzystane również w kampanii online informującej o promocyjnej ofercie sprzedaży mieszkań. W ramach kampanii przygotowany został zestaw narzędzi digitalowych (formaty banerowe oraz mailingi) oraz BTLowych (plakat oraz ulotka).