Wiecie co łączy NoMonday ze Stowarzyszeniem Emitentów Giełdowych? Odpowiedź brzmi: komunikacja korporacyjna. Niedawno nasze drogi zeszły się też przy pewnym projekcie.

Nie ukrywamy, że bardzo ucieszyła nas wiadomość, iż Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych właśnie nam powierzyło przygotowanie nowego logotypu oraz systemu identyfikacji wizualnej. W końcu funkcjonujemy w podobnym otoczeniu, a fundamentem udanego projektu jest dobre zrozumienie charakteru organizacji oraz specyfiki jej działalności.

SEG słynie z organizowania konferencji i warsztatów na temat relacji inwestorskich spółek notowanych na GPW, podczas których dzieli się wiedzą z zakresu prawa oraz standardów i dobrych praktyk. My również obracamy się w podobnej przestrzeni, dbając o wizerunek spółek giełdowych oraz tworząc komunikaty, które docierają do interesariuszy, dzięki wykorzystaniu takich narzędzi, jak: portale relacji inwestorskich i digitalowe raporty roczne. Do tego równie chętnie opowiadamy o swoich doświadczeniach w tym zakresie.

  • linkedin