Agencja digital marketingu to dynamiczne miejsce, gdzie różnorodne talenty łączą siły w celu osiągnięcia wspólnych celów biznesowych dla swoich klientów.

Przedstawimy dziś najważniejsze stanowiska w agencji marketingowej i ich specyfikę. Od kreatywnych geniuszy i analityków danych po technicznych guru i strategów komunikacyjnych – każda rola jest ważna w tworzeniu rozwiązań marketingowych

Gotowi na podróż?🚀
Zapraszamy do lektury!

  1. Marketing Strategy Consultant opracowuje strategie marketingowe dla naszych klientów, biorąc pod uwagę ich cele biznesowe i trendy rynkowe.
  2. Graphic designer stoi za projektami zapierających dech w piersiach stron internetowych, animacji i wszelkich innych materiałów wizualnych.
  3. Web Developer zajmuje się tworzeniem różnorodnych rozwiązań technologicznych w zakresie aplikacji webowych. To właśnie on trzyma pieczę nad płynnym działaniem stron internetowych naszych klientów.
  4. Account Manager główny punkt kontaktowy dla klientów agencji. Dba o relacje z klientami i o to, aby projekty były dla nich gotowe na czas.
  5. Project Manager zarządza procesem realizacji projektów, koordynuje działania wewnątrz agencji i monitoruje postęp prac.
  6. Copywriter pisze treści reklamowe, teksty na strony internetowe, treści do postów na social media i inne teksty marketingowe.
  7. SEO Specialist zajmuje się m.in. optymalizacją stron internetowych pod kątem wyszukiwarek, aby poprawić ich pozycję w wynikach wyszukiwania.

Każda z ról jest inna i wymaga odpowiednich cech charakteru oraz umiejętności. To właśnie dzięki wyjątkowym ludziom, którzy są na tych stanowiskach, możemy w porę dostarczać innowacyjne rozwiązania dla Waszych firm.

Chcesz utrzymywać regularne dawki marketingowych inspiracji i porad prosto od specjalistów?

Zapisz się do newslettera!

  • linkedin