RAZEM można więcej – nowa kampania Moraj
Moraj to polska rodzinna marka, która działa na rynku od kilkudziesięciu lat. Ich działania dotychczas skupiały się głównie na klientach biznesowych, ale obecna strategia zakładała większe otwarcie się na potrzeby odbiorcy indywidualnego. NoMonday wsparło to podejście tworząc kampanię RAZEM, która na nowo definiuje świadomość marki i wzmacnia jej potencjał sprzedażowy oraz rozpoznawalność w sektorze B2B.
Działanie RAZEM dla większych korzyści
Skierowana do klienta indywidualnego kampania RAZEM odwołuje się do emocji. RAZEM to podtrzymywanie relacji. RAZEM to współdziałanie na rzecz wspólnych potrzeb. RAZEM to wartość ważna dla klienta końcowego. To na tej idei postanowiliśmy oprzeć nowy key visual marki oraz działania reklamowe.
Moraj dostarcza produkty dla całej rodziny, zatem koncept wspólnego spędzania czasu i wzajemnego wspierania się jest tu jak najbardziej uzasadniony. Z drugiej strony oferta asortymentu skierowana jest również do hurtowników, którzy cenią sobie biznesowe wsparcie. Hasło kampanii odwołuje się więc również do nich.
Działaliśmy na wielu polach jednocześnie: od idei, przez scenariusz kampanii, media plan i kreację. Postawiliśmy na całościowe, przemyślane działania – wzmacniające wizerunek i generujące nowe zamówienia. Jak to wyszło? Możecie ocenić sami.
Od klienta indywidualnego do biznesowego
Kluczem do budowania wizerunku marki Moraj były dobrze zaplanowane media. Zwiększyliśmy sprzedaż dzięki różnorodnym formatom reklamowym i położeniu nacisku na różnorodne cele.
W sieci Google oraz na YouTube skupiliśmy się na reklamach sprzedażowych i wysokiej konwersji, natomiast posty sponsorowane na Facebooku miały budować świadomość marki. Zaplanowaliśmy również mailingi, które miały na bieżąco informować o działaniach marki i o ofercie.
Większość formatów w kreatywny sposób odwoływała się do idei RAZEM. Na Facebooku pojawiały się także wpisy realizujące założenia Real Time Marketing. Przykład? Grudniowa akcja Szlachetnej Paczki.
Duże możliwości stworzył nowy kanał sprzedaży, czyli sklep internetowy. Założenie było proste: chodziło o to, by poinformować klienta, że taka platforma istnieje i sprowadzić tam ruch konsumencki. Marce zależało na wzmocnieniu tego kanału sprzedaży i stworzeniu możliwości do szybkich i intuicyjnych zakupów. Sklep dał nam wgląd w mierzalne wskaźniki zainteresowania konsumenckiego, na podstawie których można ocenić potencjał w zakresie konwersji.
Wsparcie biznesowe
Jeszcze przed podjęciem współpracy z NoMonday, problemem był brak działań typu RTB dla biznesu, dlatego nasze działania ukierunkowaliśmy także na ten obszar, a LinkedIn marki stał się jej nowym kanałem komunikacji profesjonalnej.
Z myślą o obecnych i przyszłych partnerach Moraj uruchomiliśmy również biznesową stronę internetową. Zakładaliśmy, że hurtownik będzie traktować ją jako kluczowe narzędzie do weryfikacji marki Moraj.
To właśnie na tej stronie internetowej, potencjalny klient biznesowy może poznać potencjał marki,
kategorie produktów i zasady współpracy.
RAZEM dla jeszcze lepszej świadomości konsumenckiej
Ubrania dla całej rodziny spod znaku Moraj można dziś znaleźć w ponad 5 tysiącach sklepów detalicznych, a przedstawiciele marki działają w całej Polsce. Wierzymy, że jest to świetny start dla kolejnych ogromnych sukcesów naszego partnera. Idea "RAZEM" to dla nas także zaufanie i efektywna współpraca.
Rezultaty?
- Na sklep internetowy przekierowaliśmy ponad 106 tysięcy potencjalnych klientów
- Ilość użytkowników, którzy spędzili w sklepie internetowym ponad 60 sekund wyniosła ponad 77 tysięcy
- W czasie trwania kampanii wygenerowanych zostało ponad 2100 transakcji
- Ilość wyświetleń rekalmy: 8 milionów
Jeśli chcesz skonsultować z nami temat związany z komunikacją dla sektora B2B, zapraszamy do kontaktu. Pisz na adres: [email protected] Możesz też zadzwonić pod numer +48 690 090 757.
Moraj
2020