Przedsiębiorco, bądź gotów na PPK
Aegon od lat zajmuje wysoką pozycję wśród firm, które zabezpieczają przyszłość finansową Polaków. Pracownicze Plany Kapitałowe to temat, który wymaga zarówno komunikacji do klienta indywidualnego, jak i biznesowego.
NoMonday obsługuje Aegon od kilku lat, ale dopiero projekt PPK wymagał całościowego podejścia, począwszy od opracowania strategii komunikacji, aż po egzekucję różnych formatów graficznych. Zaplanowanie działań i aktywności zarówno do klienta B2B, jak również klienta indywidualnego, było dużym wyzwaniem. Tym bardziej, że wiarygodność Polaków do tego typu inwestyjcji mocno spadła po zawirowaniach z OFE.
W ramach działań stworzyliśmy landing page kampanii wraz z licznymi formatami reklamowymi oraz mailing. Nie zabrakło również opracowania materiałów contentowych jak np. poradnik PPK skierowany do przedsiębiorców. Animacja o charakterze edukacyjnym była dodatkowo wykorzystana jako format budujący zasięg, bowiem dzięki publikacji materiału w serwisie YouTube, można było wykorzystać platformę Google do targetowania odpowiednich odbiorców.