Potęga lokalnej informacji
"Pakiet portali informacyjnych dla kilku miast poprosimy". To słowa, które rozpoczęły naszą współpracę z TuPolska, firmą specjalizującą się w mediach lokalnych.
Potężne bazy informacji, katalogi firm, ogłoszenia płatne... To wyzwanie dla agencji, która oprócz dobrego designu i kompetencji UX, posiada w swoich zasobach również dział świetnych programistów. Nasze doświadczenie w projektach o wysokim stopniu zaawansowania IT, jak np. portal dla Polskiego Komitetu Olimpijskiego, sprawiło, że zadanie było w zasięgu naszych możliwości.
A wyzwań w projekcie było znacznie więcej. Już na etapie briefowania, klient wskazał, że zarządzanie kilkoma portalami wymusza opracowanie przez nas pewnych procesów automatyzacji, polegających na jednoczesnej aktualizacji wszystkich platform.
Specyfika wydarzeń lokalnych i ich sezonowość, sprawia, że na potrzeby zarządzania portalami przez team TuPolska, opracowany został system aktywacji dedykowanych sekcji za pomocą systemu CMS w określonym czasie. Dzięki temu, w okresie wyborów, czy nawet Mistrzostw świata w piłki nożnej, administrator ma możliwość uruchomienia takich narzędzi jak: sonda, czy głosowanie.
Odbiorca końcowy również otrzymał "władzę" w postaci możliwości zamieszczania wybranych treści, jak np. ogłoszeń, wydarzeń kulturalnych czy sportowych.
Zaawansowane rozwiązania opracowane przez naszych developerów, pozwoliły klientowi na swobodne zarządzanie płatnymi formatami reklam i ogłoszeń. Elementy e-commerce również były istotnym elementem całego projektu.
Dzięki tej realizacji ponownie obudził się w nas lokalny patriotyzm. Nie oznacza to jednak, że nie przyjmiemy realizacji portali dla innych miast spoza naszego regionu :)
TuPolska
Media
2015