Prowadzenie w organizacji dedykowanej platformy internetowej może przynieść wiele korzyści. Szczególnie jeśli mówimy o takiej, która jest poświęcona wyłącznie prezentacji działań z zakresu employer brandingu i procesów rekrutacyjnych.

 

Jakie dostrzegamy najważniejsze benefity na bazie naszych doświadczeń?

🖐 Oto nasza “piątka”:

  • Dedykowana strona znacznie efektywniej komunikuje wąskie działania. Poprzez prezentowanie kultury organizacyjnej i wartości zwiększa się widoczność i atrakcyjność marki jako pracodawcy.

  • Publikacja ogłoszeń o pracę na dedykowanej stronie nie rozprasza użytkowników innymi komunikatami i przyciąga kandydatów o odpowiednim profilu.

  •  Strona internetowa ułatwia efektywne zarządzanie rekrutacją dzięki specjalistycznym funkcjonalnościom, jakie można wdrożyć w nowoczesnych platformach online (np. testy, konfiguratory CV, konkursy rekrutacyjne).

  • Taka witryna umożliwia budowanie zaangażowania oraz stałe utrzymywanie kontaktu z kandydatami poprzez możliwość zapisu do bazy danych i informowanie o nowych ofertach pracy (i nie tylko).
  • Jedno narzędzie służy prowadzeniu wszystkich wspomnianych działań. Wystarczy dobrze dopasowany i łatwy w obsłudze system zarządzania treścią (CMS). To znacznie przyspiesza i usprawnia pracę zespołu firmy odpowiedzialnego za rekrutację i działania employer brandingowe.

Jeśli chcecie cieszyć się wszystkimi tymi zaletami w ramach swojej organizacji, zapraszamy do kontaktu

 

Platforma employer brandingowa

 

  • linkedin