ORBIS S.A.

Nowa komunikacja Grupy Hotelowej Orbis

webbranding

Orbis to jedna z najstarszych polskich marek. Firma przez lata słynęła z wysokiej jakości usług turystycznych i transportowych, rozwijając również własną bazę hoteli. Dziś Grupa Hotelowa Orbis jest jednym z największych graczy w obszarze Europy Środkowo-Wschodniej, a kolejne sukcesy i rosnące potrzeby, wymagają od firmy adekwatnej komunikacji. W NoMonday podjęliśmy wyzwanie. Nowy claim marki, komunikacja i serwis korporacyjny to efekty pracy, z których jesteśmy dumni.

Nowe szaty Orbisu to wynik rozwoju

Początki legendarnego Orbisu sięgają aż 1920 roku, gdy we Lwowie powstało Polskie Biuro Podróży „Orbis”.
Dziś Grupa Hotelowa Orbis to stabilna, dynamicznie rozwijająca się firma o międzynarodowym charakterze, która działa pod szyldem marki AccorHotels. Orbis posiada 130 hoteli i 50 restauracji w 12 krajach Europy Środkowo-Wschodniej, rocznie obsługując ponad 10 milionów gości. W portfolio marki znajdują się takie sieci hotelowe jak Sofitel, Mercure, Novotel, Pullman, MGalerry, Adagio czy ibis. Obecnie firma ma plan stałego powiększania sieci poprzez współpracę na podstawie umów franczyzowych i umów o zarządzanie. W osiągnięciu tego celu niezawodna okazuje się być nowa komunikacja, dopasowana zarówno do aktualnych, jak i przyszłych potrzeb firmy na rynku międzynarodowym.

Uniwersalny claim i nowy branding

Czy można połączyć eksperckość, lata cennego doświadczenia, prężnie działający, hotelowy biznes i dynamiczny rozwój Orbisu w jednym claimie, który na dodatek jest w pełni zrozumiały na międzynarodowym rynku? Można. Hospitality experts at your service, bo tak brzmi nowy, wypracowany przez nas claim Grupy Hotelowej Orbis, idealnie opisuje to, co w najistotniejsze w marce. Historyczna marka z imponującym doświadczeniem, świetnymi sukcesami na rynku hotelarskim i milionami zadowolonych klientów rocznie to niekwestionowany ekspert, który o gościnności wie wszystko. Nowy claim Orbisu świetnie współgra z nowoczesnym brandingiem, a w szczególności key visualem marki, łączącym unikalny design z podkreśleniem wszystkich atutów marki Orbis.



Nowoczesny serwis korporacyjny

Opublikowany pod adresem www.orbis.pl serwis korporacyjny jest konsekwencją nowej komunikacji marki oraz planów rozwoju Grupy Hotelowej Orbis. Jego celem jest podkreślenie eksperckości, doświadczenia i rozwoju marki na rynku międzynarodowym. Na nowoczesny projekt serwisu składa się przejrzysty układ tekstów, grafik i danych liczbowych na białych tłach. Zadbaliśmy o to, by poruszanie po serwisie było łatwe, a treści były uporządkowane i zaprezentowane wyjątkowo przejrzyście.

Szczególną uwagę może zwracać zakładka Relacje inwestorskie, gdzie liczby i najważniejsze dane prezentujemy w zwięzłej, bardzo czytelnej formie. W pracy nad nowym serwisem zadbaliśmy również o idealne dopasowanie treści. Polską wersję uzupełnia wersja angielska, dedykowana przede wszystkim klientom zagranicznym, potencjalnym współpracownikom oraz partnerom biznesowym, którzy działają na międzynarodowym rynku. Dodatkowo w ramach serwisu powstał Blog, na którym użytkownicy mogą czytać angażujące teksty i wywiady z ekspertami marki. Nowy serwis korporacyjny Grupy Hotelowej Orbis to projekt na miarę czasu, potrzeb oraz celów, jakie firma stawia sobie na najbliższe lata.

Angażujące social media

Komunikacja w mediach społecznościowych kierowana na międzynarodowy rynek to nie lada wyzwanie, które wymaga nie tylko świetnego przygotowania merytorycznego, ale też umiejętności tworzenia angażujących treści w języku polskim oraz angielskim. W NoMonday realizujemy szereg świetnych projektów w mediach społecznościowych, dlatego możliwość pracy nad treściami na fanpage Grupy Hotelowej Orbis przyjęliśmy z ogromnym entuzjazmem. W ramach współpracy nad projektem, tworzymy nowoczesne, spójne graficznie i angażujące posty w dwóch wersjach językowych. Tak, by każdy użytkownik zainteresowany działalnością firmy mógł znaleźć tam najbardziej aktualne, atrakcyjne treści.

Współpraca z legendarnymi markami, które stale się rozwijają, osiągając sukcesy na rynku międzynarodowym, to czysta przyjemność. Grupa Hotelowa Orbis wybrała nas do kompleksowej współpracy nad komunikacją, dołączając tym samym do grona klientów w portfolio NoMonday. Coś nam mówi, że na tym nie koniec. Stay tuned!