SURF INC.

Na fali modowej współpracy

kampanie

Dla marki Surf Inc. stworzyliśmy kampanię #ShapeYourStory, w której pasje, ludzie i miejsca kształtują najciekawsze opowieści. NoMonday odpowiada w niej za koncepcję, sprzedażowy landing page (wartstwę wizualną), komunikację w social media, mailingi oraz koordynuje działania PR. 

O Surf Inc. 

Surf Inc. jest młodą, polską marką streetwear stworzoną przez pasjonatów surfingu, dla których liczy się autentyczność komunikacji, świetna jakość produktów oraz wyjątkowa społeczność, jaką skupia brand. Jej członkami są ludzie, dla których ważna jest wygoda i wysoka jakość tego, co noszą. To osoby kochające słońce, wiatr i sporty wodne, dla których niezależność, oryginalność i wolność mają niebagatelne znaczenie. Gdy marka Surf Inc. zwróciła się do nas z prośbą o przygotowanie nowej kampanii promującej The Classy Collection złapaliśmy wiatr we włosy i wypłynęliśmy na szerokie wody. 

Idea kampanii

Surfing to nie tylko sport. To styl życia. To nieograniczona wolność, zgoda z naturą, czysta radość, przyjaźń, autentyczność i łapanie najlepszej fali. Nie tylko na desce, ale przede wszystkim w życiu. To element niejednej niesamowitej opowieści. To życie pełne pasji, odwaga i realizacja najciekawszych pomysłów. Bo kiedy, jeśli nie teraz?

 

W kampanii zrealizowanej dla marki Surf Inc. pokazujemy wszystko, co ważne w opowieści marki i przekonujemy, że warto kształtować swoje historie w oparciu o autentyczne emocje, ludzi, z którymi czujemy się najlepiej oraz miejsca, które odkrywamy. Świetnie pokazuje to analogowa sesja zrealizowana na Sardynii przez Pawła Kwiatkowskiego i Dominika Gralaka Na zdjęciach pojawili się autentyczni surferzy, którzy są jednocześnie przyjaciółmi oraz ambasadorami marki.  

 

Landing page

W ramach działań kampanijnych opracowaliśmy koncepcję i grafikę landing page Surf story.  Obok klimatycznych zdjęć, zamieściliśmy tam wyjątkowe zdjęcia z bohaterami sesji. Aby ułatwić użytkownikom zakup, na lifestylowych zdjęciach promujących nową kolekcję umieściliśmy odnośniki, które pozwalają bezpośrednio przejść do sklepu i zakupić wybrany produkt. 

 

 

 

Social media

W kampanii wykorzystujemy również kanały społecznościowe marki: Facebook oraz Instagram. Publikowane tam posty opatrzone zdjęciami z Sardynii doskonale ilustrują ideę kampanii #ShapeYourStory, odsyłając do landing page i sklepu z nową kolekcją marki. 

Współpraca z influencerami 

Ważnym elementem naszych działań jest współpraca z ambasadorami marki, którzy skutecznie budują społeczność fanów Surf Inc. Za ten obszar odpowiadała Nina Wadowska z firmy Magda Bulera (www.magdabulera.com).
Co istotne, wszyscy influencerzy są surferami, co pomaga w tworzeniu autentycznej, spójnej komunikacji. Wśród ambasadorów Surf Inc. znaleźli się m.in.: założyciele szkoły surfingu zlokalizowanej na półwyspie helskim – Krzysiek Sikora oraz Krzysztof Jędrzejak, który jest również fotografem bałtyckiego surfingu, Hanna Szymańska – graficzka, surferka i podróżniczka, Izabela Matykiewicz – kitesurferka prowadząca szkołę kite’a na Zanzibarze, Dominik Gralak – surf fotograf i właściciel szkoły surfingu w Portugalii oraz Paweł Bober – wakeboarder oraz mistrz Polski w kategorii Masters.

 

Zobacz efekty kampanii #ShapeYourStory na:

 

LP: https://surfinc.co/pl/surfstory
Facebook: https://www.facebook.com/surfinc.co/ 
YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=XrgHFiIuhLg 
Instagram: https://www.instagram.com/surfinc.co/