Moët & Chandon | Veuve Clicquot

Wirtuozeria na lodzie

kampaniebranding

Opracowanie całej komunikacji nowej kategorii produktów jest nie lada wyzwaniem. Zupełnie tak jak wirtuozerskie popisy na lodzie.

Szampany na lodzie to zupełnie nowa kategoria produktów ekskluzywnych marek fmcg Moët & Chandon oraz Veuve Clicquot. Wprowadzeniu ich na rynek musi towarzyszyć nowa narracja, nieobecna dotychczas w medialnych materiałach przedstawiających napoje alkoholowe. Innymi słowy, pomysł na sprzedaż trzeba przekuć w oś komunikacji, która prowadzona będzie różnymi kanałami, zarówno off- jak i on-trade, wspieranymi rozwiązaniami digitalowymi.

Przygotowaliśmy więc spójną dwutorową identyfikację wizualną produktów, prowadzoną pod dwoma hasłami: Enjoy your style oraz Celebrate summer. Głównymi bohaterami tej kampanii są szampany Veuve Clicquot Rich oraz Moët Ice Impérial. Pierwszy przeznaczony dla wysublimowanego podniebienia w połączeniu z lodem oraz niebanalnym dodatkiem selera naciowego, papryki czy imbiru zaspokoi nawet najbardziej wymagające gusta. Drugi z kolei w połączeniu z lodem uruchamia lżejsze, orzeźwiającze nuty. Stopniowo uwalniają się w nim aromaty, podbijane dodatkowo przez wkomponowane w napój owoce i zioła. Całość miała na celu nie tylko promocję dwóch nowych produktów i marek, ale także zmianę koktajlowych nawyków i wprowadzenie nowego stylu rozrywkowego bycia.

 

Jak na profesjonalisów przystało, nie kończymy kariery na wirtuozerskim występie, ale suniemy dalej. Oś komunikacji i KV były najważniejszymi, ale pierwszymi elementami kampanii. Wzięliśmy na siebie także ogrom pracy związany z zaprojektowaniem dziesiątek materiałów generycznych, dostosowywanych do odpowiednich – indywidualnych i masowych – odbiorców. Powstały szczegółowe materiały dla poszczególnych produktów, takie jak menu, plakaty, ulotki, stopki, certyfikaty, dyplomy etc.

 

Lato trwa, warto się z nami ochłodzić!