Glucose® After Alcohol

Efekt nowego początku

branding

Najważniejsze, żeby zawsze dobrze zaczynać: dzień, rok czy kampanię. Wiemy, jak to zrobić.

Dobry początek słusznie kojarzymy z noworocznymi postanowieniami, a Nowy Rok z głową ciężką... od pomysłów. Choć zazwyczaj nie tylko od nich. My na szczęście jesteśmy niezwykle wypoczęci – to pewnie zasługa wolnego poniedziałku, jesteśmy, nomen omen, NoMonday – i rok zaczynamy od prezentacji ogromu komunikacyjnych pomysłów, które zebraliśmy dla Glucose® After Alcohol.

 

Dla tej szwajcarskiej marki opracowaliśmy całościową strategię komunikacji, kompleksowo analizując formy obecności marki w sieci i na tej podstawie proponując skuteczne rozwiązania i sugerując wizerunkowe zmiany. Żeby nie pozostawać gołosłownymi, zaprojektowaliśmy key visual, adaptując elementy graficzne między innymi na outdoorowym banerze i standzie.