Glucose® After Alcohol

Efekt nowego początku

webbranding

Najważniejsze, żeby zawsze dobrze zaczynać: dzień, rok czy kampanię ;) Wiemy, jak to zrobić.

Dobry początek słusznie kojarzymy z noworocznymi postanowieniami, a Nowy Rok z głową ciężką... od pomysłów. Choć zazwyczaj nie tylko od nich. My na szczęście jesteśmy niezwykle wypoczęci – to pewnie zasługa wolnego poniedziałku, jesteśmy, nomen omen, NoMonday – i rok zaczynamy od prezentacji ogromu komunikacyjnych pomysłów, które zebraliśmy dla Glucose® After Alcohol.

 

Dla tej szwajcarskiej marki opracowaliśmy całościową strategię komunikacji, kompleksowo analizując formy obecności marki w sieci i na tej podstawie proponując skuteczne rozwiązania i sugerując wizerunkowe zmiany.

Pierwszym elementem realizacji nowej strategii było stworzenie całkowicie nowego key visuala podkreślającego unikalne cechy i tożsamość produktu jak i całej marki Glucose.

Opracowana strategia + wyjątkowy key visiual umożliwiły przejście do kolejnego etapu prac nad nowym wizerunkiem marki. Nadszedł czas na serwis www. Wcześniejszy serwis funkcjonował przez dłuższy już czas, stąd nie uwzględniał w swoim działaniu szeregu istotnych zmian jakie zaszły w tym czasie w marketingu interaktywnym.

Przygotowany przez NoMonday serwis marki Glucose to nowoczesne narzędzie digitalowe dostosowane do dynamicznego konsumenta produktów premium. Aspekt informacyjny o unikalnych właściwościach Glucose After Alcohol wpleciony został w narrację o każdym z nas - nie chcemy zawieźć najbliższych, przyjaciół, szefów lub partnerów biznesowych.

Nowoczesny design i skuteczne komunikaty wdrożone w najnowsze trendy technologiczne - te i inne efekty naszych prac można zobaczyć na www.glucoseworld.com

Nowy motyw przewodni został zaadaptowany także między innymi na outdoorowym banerze i standzie produktowym wykorzystywanym w punktach sprzedaży.

Serwis www możesz zobaczyc na www.glucoseworld.com