Mieszko

NoMonday sprawia, że Mieszko inspiruje

NoMonday sprawia, że Mieszko inspiruje
Usługi: Social Media Aplikacja Komunikacja Strategia

NoMonday sprawia, że Mieszko inspiruje

Media społecznościowe stają się głównym kanałem komunikacji marki Mieszko, która powierza nam pełną opiekę nad swoim profilem na Facebooku. Podczas opracowywania strategii komunikacji, nieustannie zadajemy sobie pytanie, jak angażować i jednocześnie wspierać sprzedaż. Na szczęście znamy odpowiedź.

Sezonowość produktów i ich szeroki wachlarz sprawia, że powstaje kilka linii komunikacyjnych, tworzących efektywną i spójną komunikację. Zadanie nie należy do najłatwiejszych, bo z jednej strony  mamy do czynienia ze słodyczami familijnymi, a z drugiej z bombonierkami premium, przeznaczonymi na wyjątkowe okazje.

Strategia komunikacji obejmuje szczegółowy plan dotarcia do grupy docelowej, jak również konieczność cyklicznego powiększania społeczności fanów marki. Estymacje określają wskaźniki KPI, które od tej pory wyznaczają „rytm życia” agencji. Kreacja oraz media planner, z każdym dniem optymalizują swoje działania, na bieżąco analizując wyniki.

esize.me

Wspomniana wcześniej sezonowość sprawia, że promowane są różne produkty, zmieniane jest również cover photo. Powstają liczne aktywacje, jak np. wakacyjne konkursy, których zwycięzcy otrzymują słodkości Mieszko. Zdarzają się również aktywacje opracowane w trybie pilnym, które proponujemy klientowi, obserwując reakcję fanów marki. Tak jest w przypadku produktu Śliwka w czekoladzie. Informacja o zmianie, którego informacja o zmianie opakowania generuje falę pozytywnych reakcji i głosy zachwytu na temat legendarnego produktu marki Mieszko. Wszystkie szanse wykorzystujemy do maksimum.

Transparentność komunikacji z klientem pozwala nam na bieżąco informować o efektach, dostarczać raporty z działań i wspólnie z działem marketingu Mieszko, wyciągać wnioski dla przyszłych rozwiązań. W ramach obsługi, wprowadzamy również formaty RTM (Real Time Marketing).  Naszym zadaniem jest również udzielanie odpowiedzi na Messengerze, dzięki czemu poznajemy opinie klientów na temat produktów i przekazujemy je zespołowi Mieszko. Wspieramy również dział reklamacji, jeśli zgłoszenia wysyłane są tym kanałem.

esize.me 

Wyniki potwierdzają nasze doświadczenie i zaangażowanie. Zaufanie, którym obdarzył nas klient sprawia, że w dwóch pierwszych latach współpracy możemy realizować większość proponowanych koncepcji.

Delektowanie się pysznościami Mieszko jest przyjemne, jednak jest nam równie miło, gdy patrzymy na wyniki, które „wykręcamy”:

Klient:
Mieszko
Sektor:
FMCG
Rok:
2019

Napisz do nas

* pola wymagane