Moet your moment!
EOY (z ang. End Of the Year) z grubsza pokrywa się z rodzimym pojęciem karnawałowego szaleństwa. Jest to czas wzmożonej aktywności konsumpcyjnej i rozrywkowej. Warto wykorzystać te chwile w niebanalny sposób, zarówno w przestrzeni towarzyskiej, jak i marketingowo-sprzedażowej.
Wraz z Moët & Chandon przygotowaliśmy aplikację, dzięki której łatwo połączyć obydwie te domeny. Moët your moment wykorzystuje mechanizm, za pomocą którego użytkownicy i użytkowniczki wgrywają własne zdjęcia stanowiące kwintesencję ich unikatowego momentu. Fotografie zyskują Moëtową ramę i trafiają do galerii grupowanej pod hasztagiem #moetmoment. Można je również upubliczniać i dzielić się nimi na własnych facebookowych ścianach.
Zainspirujcie się Moëtem na każdą okazję i pokażcie wszystkim, czym jest Wasz #moetmoment!
Moet et Chandon
FMCG
2016