Lepszy świat Konsumentów
Każdy z nas przeżył nieraz rozczarowanie związane z zakupem produtku. Zdarzały się błędy własne, niejednokrotnie perfidne działanie producenta świadomie wprowadzające nas w błąd. Powstała więc organizacja, która sprawia, że głos konsumenta w walce z nieucziciwym producentem wreszcie będzie słyszalny.
Powstała organizacja, musi powstać logo...
Na rynku już od jakiegoś czasu krążą opinię wśród managerów, że NoMonday doskonale czuje się w projektach brandingowych. Przystąpiliśmy do pracy projektowej, wcześniej dokładnie briefując klienta. Poniżej przedstawiamy efekty naszej pracy.
Z informacji zwrotnej od naszego klienta, wnioskujemy, że jako konsument czuje się usatysfakcjonowany pracą produkcyjną NoMonday i jedyne działania jakie zamierza podjąć w związku z tą współpracą, to wysłanie nam w przyszłości kolejnych briefów :).
Mamy nadzieję, że od teraz ŚWIAT KONSUMENTÓW BĘDZIE LEPSZY.
Forum Konsumentów
Nauka i oświata
2018