SoniqSoft

Każdy projekt pod kontrolą

Każdy projekt pod kontrolą
Usługi: Kampania

Każdy projekt pod kontrolą

Każdy projekt ma swoją specyfikę. Budowlany także. Biorąc pod uwagę ogrom czynników, dedydujących o sprawnej realizacji czy też biznesowej katastrofie, można sobie wybrazić stopień zaawansowania oprogramowania, dzięki któremu każdy projekt jest pod kontrolą.    

SoniqProject - to oprogramowanie naszego klienta, które jest odpowiedzią na liczne problemy, mogące się pojawić w trakcie realizacji. Dodatkowym atutem produktu, są zaawansowane funkcjonalności, pozwalające zarządzać całą firmą. Dzięki temu program ten cieszy się szczególnym uznaniem wśród firm z branży budowlanej (choć nie tylko). To właśnie firmy z tego sektora były główną grupą docelową powierzonej nam kampanii.  Po etapie briefowania powstał media plan, opracowane zostały również narzędzia, mające pomóc w dotarciu z komunikatem do potencjalnych klientów. Kreacje powstały w oparciu o kilka komunikatów, co pozwoliło na przeprowadzenie testów A/B i sprawdzeniu, które z nich dają lepszy efekt. Dedykowany landing page, czyli strona na którą kierowała kampania, prezentowała najważniejsze atuty oprogramowania i zachęcała do kontaktu z teamem SoniqSoft.   

esize.me

Kreacja to nie wszystko 

Kluczem do sukcesu jest dobry media plan, zakładający skuteczne dotarcie z komunikatem do grupy docelowej. W tym celu uruchomione zostały dwie najbardziej zasięgowe sieci: Google i Facebook. Liczne narzędzie miały za zadanie z jednej strony zbudować świadomość marki, jak również sprowadzić użytkowników na stronę kampanii. Display w ramach sieci Google zapewniał wysoką ilość wyświetleń i budował zasięg (ilość osób, do których dotarł komunikat), natomiast Google Search zapewniało wysoką konwersję (przekierowania na stronę użytkowników, którzy sami za pomocą wyszukiwarki wpisywali słowa kluczowe, sugerujące zainteresowanie tego typu oprogramowaniem). Reklamy pojawiły się w serwisie 
YouTube i wyświetlały się użytkownikom, którzy wcześniej przeglądali content video, definiujący ich jako potenjalnych klientów. Na oficjalnym profilu Facebooka pojawił się post promowany, jednak to reklamy tej sieci społecznościowej aktywnie wyszukiwały użytkowników należących do grupy docelowej.

esize.me

Touch pointy (punkty styku z klientem)

W celu wygenerowania jak największej ilości punktów styku, oprócz mediów płatnych, przygotowaliśmy pakiet materiałów dla pracowników SoniqSoft, którzy w sposób naturalny są najlepszymi dystrybutorami informacji. Cover photo dedykowane kampanii znalazło się nie tylko na oficjalnych kanałach ale również na prywatnych profilach społecznościowych teamu klienta.



Wyniki: 

W czasie trwania kampanii komunikat wyświetliliśmy ponad milion razy. Sprowadziliśmy na stronę kampanii ponad 4 000 potencjalnych klientów. Zachowanie części z nich (min. czas odwiedzin na www) pozwala wnioksować, że zainteresowali się oprogramowaniem SoniqSoft. W trakcie działań prowadzonych na Facebooku, odnotowaliśmy ponad 260 aktywności



Klient:
SoniqSoft
Sektor:
Informatyka
Rok:
2019

Napisz do nas

* pola wymagane