FreeYU

Głodni wolności

Głodni wolności
Usługi: UX/UI WWW Visual design

Głodni wolności

Głodni wolności - to osoby, które nie wybierają produktów ze względu na niską cenę. Dla nich liczy się skład i co ważniejsze wartości, które wyznaje marka. To ludzie, którzy wolność wyrażają w swobodzie wyborów, omijają schematy i stereotypy.

Wie o tym ZPC Otmuchów, firma z tradycją, od lat specjalizująca się w produkcji słodyczy. 
Z tego powodu stworzyła markę FreeYu, której celem jest dostarczanie osobom aktywnym zdrowych produktów odżywczych  np. batonów proteinowych. W NoMonday powstała platforma, będąca głównym kanałem komunikacji marki z "Głodnymi wolności". 

esize.me

Ambasadorem marki został Marcin Gortat, którego wartości są tożsame z brandem. 
Na stronie freeyu.pl można dowiedzieć się więcej o polskiej legendzie NBA. 
"Oblicza wolności" Marcina Gortata to dedykowana sekcja poświęcona jego osobie. 
POKORA, KREATYWNOŚĆ, PERFEKCJA  to wartości, które szczególnie ceni ambasador marki FreeYu.  

esize.me

Oferta produktowa jest przedstawiona w serwisie w sposób, dzięki któremu odbiorca poznaje skład produktu, jak również jego przeznaczenie. Rekomendacje typu: "po treningu" czy "na uczelnię" pozwalają w prosty sposób pomóc odbiorcy w maksymalnym wykorzystaniu tej naturalnej żywności (wolnej od sztucznych barwników czy aromatów).

esize.me 

Zaimplementowany system CMS pozwala osobom zarządzającym contentem na stronie,  samodzielnie edytować treści. Jak zawsze, dostosowanie serwisu do urządzeń mobilnych było naszym głównym założeniem, tym bardziej, że nie należy ograniczać dostępu do platformy "Głodnym wolności" dla których mobile jest pierwszym wyborem.  


esize.me

Klient:
FreeYU
Sektor:
FMCG
Rok:
2019

Napisz do nas

* pola wymagane