Efekt nowego początku
Najważniejsze, żeby zawsze dobrze zaczynać: dzień, rok czy kampanię ;) Wiemy, jak to zrobić.
Dobry początek słusznie kojarzymy z noworocznymi postanowieniami, a Nowy Rok z głową ciężką... od pomysłów. Choć zazwyczaj nie tylko od nich. My na szczęście jesteśmy niezwykle wypoczęci – to pewnie zasługa wolnego poniedziałku, jesteśmy, nomen omen, NoMonday – i rok zaczynamy od prezentacji ogromu komunikacyjnych pomysłów, które zebraliśmy dla Glucose® After Alcohol.


Dla tej szwajcarskiej marki opracowaliśmy całościową strategię komunikacji, kompleksowo analizując formy obecności marki w sieci i na tej podstawie proponując skuteczne rozwiązania i sugerując wizerunkowe zmiany.
Pierwszym elementem realizacji nowej strategii było stworzenie całkowicie nowego key visuala podkreślającego unikalne cechy i tożsamość produktu jak i całej marki Glucose.
Opracowana strategia + wyjątkowy key visiual umożliwiły przejście do kolejnego etapu prac nad nowym wizerunkiem marki. Nadszedł czas na serwis www. Wcześniejszy serwis funkcjonował przez dłuższy już czas, stąd nie uwzględniał w swoim działaniu szeregu istotnych zmian jakie zaszły w tym czasie w marketingu interaktywnym.
Przygotowany przez NoMonday serwis marki Glucose to nowoczesne narzędzie digitalowe dostosowane do dynamicznego konsumenta produktów premium. Aspekt informacyjny o unikalnych właściwościach Glucose After Alcohol wpleciony został w narrację o każdym z nas - nie chcemy zawieźć najbliższych, przyjaciół, szefów lub partnerów biznesowych.
Nowoczesny design i skuteczne komunikaty wdrożone w najnowsze trendy technologiczne - te i inne efekty naszych prac można zobaczyć na www.glucoseworld.com
Nowy motyw przewodni został zaadaptowany także między innymi na outdoorowym banerze i standzie produktowym wykorzystywanym w punktach sprzedaży.
Glucose
FMCG
2016