Przez lata rozwijałeś świetny produkt w fabryce, ale nie zbudowałeś silnej marki, dodatkowo Twoja konkurencja, choć dysponuje gorszym produktem, sprzedaje więcej. Brzmi znajomo? Oto najczęstsze problemy, które rozwiązujemy w firmach z sektora przemysłu i technologii:
- Firma dysponuje nowoczesną linią produktową, ale potencjalni klienci nie mają o tym pojęcia
- Działania marketingowe nie przekładają się na wyniki sprzedaży
- Akcje prowadzone są z dnia na dzień i nie wpływają na rozwój marki
Dysponujemy praktyczną wiedzą i doświadczeniem, które zebraliśmy od niemal 20 lat w pracy z firmami z branży przemysłowej (Toya, Eurocolor, Saint-Gobain, Grodno i wiele innych). Możemy wzmocnić Twój dział marketingu i wdrożyć działania, dzięki którym sprzedaż będzie łatwiejsza. Podstawowy set działań, którym może posłużyć się marketing w branży przemysłowej, zawarliśmy w poradniku. Podpowiadamy, w jaki sposób szybko i tanio „podkręcić” wizerunek firmy.
Chcesz pójść 2 kroki dalej i zbudować markę, która sprzedaje? Skorzystaj z naszej wiedzy, napisz do nas na ✉ [email protected] lub zadzwoń 📞 690 090 757. Skorzystaj z konsultacji bez konieczności wiązania się kontraktem.
Potrzebujesz wiedzieć więcej o NoMonday? Poznaj nas www.nomonday.pl