Przez lata rozwijałeś świetny produkt w fabryce, ale nie zbudowałeś silnej marki? 
Dodatkowo Twoja konkurencja, choć dysponuje gorszym produktem, sprzedaje więcej. 
Brzmi znajomo? 

Prawdopodobnie nie masz wprowadzonych odpowiednich działań marketingowych ukierunkowanych do właściwej grupy docelowej, które mogą zbudować silną pozycję marki na rynku i wyróżnić Cię na tle konkurencji.

Możesz to zmienić!

W Twoje ręce oddajemy poradnik Nowoczesny marketing w przemyśle i technologii, który zawiera podstawowy set działań, idealny dla branży przemysłowej. Podpowiadamy w nim, w jaki sposób szybko i tanio „podkręcić” wizerunek firmy wykorzystując:

  • social media
  • serwisy internetowe
  • content marketing (blog ekspercki)

Oparliśmy go na bazie praktycznej wiedzy i doświadczenia, które zebraliśmy od niemal 20 lat w pracy z firmami z branży przemysłowej tj. Toya, Eurocolor, Grodno i wiele innych.

 

Poradnik "Nowoczesny marketing w przemyśle i technologii"

Wypełnij poniższy formularz, a poradnik otrzymasz
na podany adres e-mail.

Poradnik

  • linkedin