BLIK to dobrze znane rozwiązanie, z którego korzysta już 15 milionów Polaków. Ale do tej pory komunikacja z użytkownikami przebiegała dwutorowo, za pomocą dwóch domen. Dzięki współpracy z NoMonday, usługa otrzymała nową szatę graficzną i spójny wizerunek.
Dla BLIKA przygotowaliśmy kompletny projekt graficzny i content na stronę internetową (wraz z wdrożeniem programistycznym). Od teraz serwis będzie ujednolicony i dedykowany wszystkim użytkownikom – stałym i nowym “bywalcom”, którzy korzystają lub chcą korzystać z BLIK oraz partnerom biznesowym.
Projekt zakładał przede wszystkim stworzenie przejrzystego IU oraz zredagowanie treści w taki sposób, by były one edukacyjne i wprowadzały w świat funkcjonalności BLIK. Serwis został podzielony na część przeznaczoną dla użytkownika indywidualnego i biznesowego. Ponadto stworzyliśmy szablon, który w przyszłości będzie pozwalać klientowi na tworzenie landing page’ów promocyjnych.
Od teraz strona BLIK jest nie tylko wizytówką firmy i usługi, ale kompletną bazą wiedzy. Bo przecież łatwe i intuicyjne rozwiązania technologiczne powinny iść w parze z równie intuicyjnym przyswajaniem treści.
Cieszymy się, że mogliśmy uczestniczyć w tym procesie otwierania się na użytkowników i wierzymy, że milion transakcji dziennie z wykorzystaniem BLIK to zaledwie początek .
Tutaj możecie sprawdzić, jak wdrożyliśmy wspomniane rozwiązania dla BLIK.