Fundacje, organizacje NGO lub think tanki swoją pozycję i rozpoznawalność budują przede wszystkim na wiedzy i zaangażowaniu w wybrane kwestie.

Działające w tych organizacjach zespoły są profesjonalistami w swoich wąskich specjalizacjach i kształtują wizerunek ekspertek i ekspertów w otoczeniu.

Wspólnie z zespołem Forum Energii, polskim think tankiem, działającym w obszarze energii pracowaliśmy w ostatnich miesiącach nad nową platformą komunikacyjna organizacji.

Wiemy, że wiedza, jako oferowany „produkt”, wymaga szczególnego podejścia do narzędzi, jakimi posługuje się organizacja w budowaniu wizerunku.


Zobacz 5 kluczowych zasad:

1. Precyzyjnie określ swoją specjalizację.

Niezależnie czy jest to ochrona środowiska, pomoc społeczna, kultura czy biznes - stosuj teksty, zdjęcia, animacje, które jasno określą, czym się zajmujesz. 

2. Obszernie komunikuj to co robisz.

Opracuj strukturę platformy, tak aby było miejsce na wszystkie rodzaje zawartości, jaką chcesz się podzielić - blog, pliki do pobrania, relacje video, podcasty. 

3. Zadbaj o estetykę.

Skomplikowane zagadnienia podane w nieatrakcyjnej formie rzutują na wizerunek całej organizacji! Korzystaj z infografik, animacji, interaktywnych wykresów itp. 

4. Angażuj i zachęcaj do powrotu.

Wykorzystaj szereg funkcjonalności, które podtrzymają kontakt użytkowników z platformą.
Nowy raport ? Wyślij automatycznego maila z linkiem.
Planujesz wydarzenie? Zaproś uczestników z automatycznym powiadomieniem i przypomnieniem. 

5. Działaj spójnie.

Stosuj wymienione zasady we wszystkich kanałach komunikacji, nie tylko tych internetowych - social media, druki, raporty.

Na naszym blogu Digital First dzielimy się wiedzą praktyczną, znajdziesz tam więcej artykułów. Możesz zainspirować się również naszymi projektami i poznać NoMonday

 

Twoja platforma ekspercka wymagama indywidualnego podejścia? Skonsultuj się z nami!
✉ [email protected]
📞530 402 819

  • linkedin